الثلاثاء، ١٩ يونيو ٢٠٠٧

اشمعنى اسمه تاج ؟



التاج دا جالى من حبيبتى حبيبة محمد صاحبة مدونة مستنية الفرج يارب يجى يارب

أنت مين؟


انا الملامين جامد ومتين انا إنسانة عادية جدا نفسى ااقابل ربنا ويكون ليا بصمة فى المجتمع
بحب عملى واسرتى واصحابى






مين اكتر ست شخصيات بتحبهم؟
انا مقدرش ااقول ان فى ست بس بحبهم بدرجة واحدة
القائمة طويلة جدا ومقدرش احدد منها ستة على رأس القائمة

أنت سعيد؟

السعادة دى عبارة عن لحظات
وكمان بتمر بسرعة
انا متأكدة ان مفيش سعادة مطلقة
لكنى ساعات بمر بأوقات سعيدة



لو أجتمعت أنت وحسنى مبارك فى غرفة واحدة هتقوله ايه؟
اتلم بقه يا أخى

ربنا ياخدك


لو معاك مليون ونص هتعمل بيهم ايه؟
هعمل مشروع يكون ليه تأثير إيجابى فى المجتمع ويخلق فرص عمل ويكون ليه دور فى التنمية





بتحب مصر؟
بحبها طبعا امال الواحد دمه بيتحرق علشانها ليه


بس حاسة انى قربت اوصل لمرحلة سيئة فى موضوع حبها دا



بتحب البنات؟
هو دا ليا كلهم احبابى

أنت مسلم؟
الحمد لله
مسلمة وبحب الإسلام

ليه؟

لأنى كلما بحثت اكثر فى الإسلام كلما وجدت ان الإسلام بيحمى المسلم من كل شر ويسخر له فى الكون كل شىء وبيهذب المشاعر ويسمو بها ويملأ الدنيا حبا وودا
لكن العيب فى المستخدمين

أيه اكتر موقف محرج أتعرضت ليه؟
لا اوبا المواقف المحرجة كتير موت يعنى الصراحة
بس حاجة مش بقدر انساها مرة كنت فى الاتوبيس ايام الدراسة ولاقت واحدة طلعت الاتوبيس ومكنش فيه مكان تقعد فيه وانا قاعدة وانا الصراحة مقدرش ااقوم لحد فى الاتوبيس علشان البهدلة يعنى كانت شايلة طفلة صغيرة قلت لها هاتى البنت واخدت البنت على رجلى
والبنت بقه مكنتش لابسة بامبرز وقامت بالواجب الصراحة وانا فوجئت طب انا هروح ازاى دلوقى شكلى كان زفت وطبعا مش معقول هتنرفز على الست هقوله ايه يعنى اديتها بنتها ونزلت من الاتوبيس وانا هموت من الغيظ.

اتصرفت ازاى؟


الحمد لله إنى كنت مروحة ومش رايحة حتة روحت
أيه الامنية اللى بتدعى ربنا انه يحققها ليك؟
إنه يغفر لى ويكتب لى رؤيته
ويصلح حال الأمة
واتجوز انا وصحابتى


عارفين لو حد باعت لى تاج تانى هو حر

هناك ٩ تعليقات:

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ههههههههههه

انا عجبنى التحذير الى فى الاخر اوى وتعريفك الى فى الاول

ربنا يحبب فيكى خلقة

شــــمـس الديـن يقول...

بجد انت رائعة يا سحر

اجاباتك علي التاج روعة

و زي ما elgazaly قال ربنا يحبب قلقة فيكي

تحياتي و يا رب تتجوزي انت و اصحابي
اوام

أسامه يوسف يقول...

عجبنى تعليلك بإسلامك جداً يا سجده
ربنا يوفقك ومش توصلك تاجز

-_- يقول...

كل تاج وانتى طيبة

!!

الربان يقول...

تحياتي

أسعدتني إجاباتك...عدا إجابة واحدة..

و أري أنه من الصعب أن نحكم علي إنسان ما...دون ان نكون مررنا بنفس الظروف و في نفس التوقيت.

ادعو الله العظيم لك و لسائر البنات أن يرزقهن الله أزواجا صالحة تخاف الله فيكن..
كما ادعو الله أن يحفظ مصر من كل سوء
و أن يهدينا جميعا الي ما يحب و يرضي.

نـــــــور يقول...

ههههه اجاباتك جميلة وعسولة زيك


لو أجتمعت أنت وحسنى مبارك فى غرفة واحدة هتقوله ايه؟
اتلم بقه يا أخى


عجبتني اوي

وربنا يحقق امنيتك وتتجوزي انتي وصاحباتك .. بس ما تنسنيش انا من صاحباتك :D

سجدة يقول...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:....
اصل والله بجاوب التاجات دى علشان خاطر اصحابى بس
الله يكرمك
--------------------
شــــمـس الديـن..
يارب يا اختى يارب ربنا يكرمك ويخليكى ليا
---------------------------
أسامه يوسف said...
يارب ما توصلنى يارب
------------------------

Sharm
ووانت طيب
----------------------
الربان...
قصدك مين
-----------------------------

نـــــــور
طبعا من اصحابى وهدعليك معيا

مسـتنـية الفـرج يقول...

المواقف المحرج جامد اوي
بس الست غلطانه لان في اختراع اسمه كوافيل وغيره
الله يهدي الامخاخ في مخهم
بس اديلي عنوانها عشان نبعت لها شكر علي المقلب ده
تعيشي وتخدي غيرها
وعقبال اولاد صحباتك اللي هيجوا بعد ميجوزا لما يشربوك المقلب نفسه


طبعا باعتباري من صحباتك اوعدك بكده بس لما فرج يجي

Maha يقول...

ههههههههههههههههههههه

مت من الضحك

وحشتني مدونتك وكلامك يا بنتي