الأربعاء، ٧ نوفمبر ٢٠٠٧

دعواتكم

انا عندي حنين ما بعرف لمين
فى حالة لا تسمح بالكتابة نهائى
دعواتكم

هناك ١١ تعليقًا:

الطائر الحزين يقول...

السلام عليكم

انه الحنين للاشىء

بتحصل عادى

ان شاء الله تكونى بخير

محمد عبد الرحمن يقول...

أعتقد أنها حالة من الحنين يصح أن تنتاب الإنسان لأنه الكائن اوحيد القادر على تعريفها والشعور بها ولكن من الخطأ أن توقف حركته فى الحياة أو أن تسيطر على تفكيره وإلا إنقلب الأمر مشكلة تحتاج إلى حل وربما إلى مساعدة لغير

أتمنى لحضرتك كل خير وارجو أن تمر الفترة الحالية بخير
والسلام

بسمه عبدالباسط يقول...

ان شاء الله فترة وتعدى
وترجعى لينا بالسلامة
وكلنا بتمر علينا اللحظات دى
تحياتى لكى

Eric Matt يقول...


حفظك الله وسلمك

تحياتي من ماناساس البلد

O S A M A يقول...

ربنا معااااكى

ويارب لما اجى ازروك تانى الاقي المود بقي احسن

تحياتى

غير معرف يقول...

وفقكم الله الي مايحبه ويرضاه ونسال الله لكم عودا حميدا طيبا مباركا

نقطة مية يقول...

الصديقة العزيزة و الاخت الغالية سجدة...وحشتيني ..وحشتوني كلكم..يارب تكوني بخير حال..هي الحالة اللي عندك دي من الشتا ولا ايه..يارب نفسيتك تتحسن و ترجعي تدوني بتلقائيتك المعهودة...سلميلي على الجميع
ربنا معاكي

غير معرف يقول...

بتحصل ياجميلة الجميلات احيانا بيكون لينا حنين لحاجة مش عارفين هي ايه بس لو فكرنا بنعرف وبنعرف قوي دوري ولو عرفتي توصلي ليها اوصلي وان شاء الله ترجعلنا بالسلامة

السينيور يقول...

ساعات كتير بنمر بالحالة دى

لكن فترة وتعدى

ربنا يوفقك

انا اول مرة ادخل مدونتك

عايز لما ادخل تانى ان شاء الله الاقي بوست جامد جدااااااا

تحياتى

أُكتب بالرصاص يقول...

سجدة

اعقلي يا بنتي وارجعي


كل شيء وله حل

سجدة يقول...

انا بشكر الجميع الصراحة على تشجيعهم ليا وزيارتهم للمدونة وانا كنت ملغبطة جدا ومش عارفة اكتب ولا اعمل حاجة
شكرا ليكم جميعا
وربنا يبارك فيكوا